رواية رحلتي من الطب الي الالش تأليف محمد بن جمال
لكتاب بحكي فيه من اواخر ثانويه عامه لحد مادخلت الكليه لحد ماتخرجت ودخلت امتياز ومابعد امتياز من شغل في المستوصفات والعيادات والوحده الصحيه ....ومواقف اكتر من الحياه اليوميه كشاب مصري
..مواقف كتير بنتعرضلها في الشارع المصري ...زي مثلا وانت رايح تخطب وتتجوز ...علاقتك بأهلك واخواتك ...علاقتك بالكائن المصري اللي بتقابله في الشارع وفي الميكروباص ... بيتكلم كمان عن حياه البنت المصريه من وجهه نظر الشباب ... شايفينهم ازاي
..مواقف كتير بنتعرضلها في الشارع المصري ...زي مثلا وانت رايح تخطب وتتجوز ...علاقتك بأهلك واخواتك ...علاقتك بالكائن المصري اللي بتقابله في الشارع وفي الميكروباص ... بيتكلم كمان عن حياه البنت المصريه من وجهه نظر الشباب ... شايفينهم ازاي

